14 Aralık 2012 Cuma

Uygun Fiyatlı Puset ve Bebek Arabaları

Genellikle çocuğunuzla parka bahçede reviş yapmayı seviyorsanız puset bebek arabaları sizin amacıyla mefkûre ancak intihap olabilmektedir. Bizim ilk tercihimiz çağa arabası ahzetmek olmuştu. Bebeğimle hariç çıktığımızda en azından onun elzem ihtiyaçlarını koymak amacıyla tasarlanmış canip cepleri hasıl güzel ancak arabaydı. Ama yalnız başıma hariç çıktığımda çağa arabası benim amacıyla rahatlığın birlikte, kaldırımlarla karşılaştığımız müddet balaban ancak sorun durumuna geliyordu. Ve ego hamilelik dönemimde müthiş belen ağrıları çeken, şuanda da bir numara dereceden belen fıtığına ehil ancak hasat olduğum amacıyla kaldırımlar benim amacıyla balaban ancak mesele durumuna gelmişti. Malum Avrupa da yaşamadığımız ve altyapımızın fena olduğu yollara ehil olduğumuz amacıyla uygun fiyatlı bebek arabası kullanamıyordum.


İşte bu sebepten çevre çağa arabası almak amacıyla eşimle birlikte çıktığımız uzun alışveriş yürüyüşlerini bekler olmuştum. Köle puset çağa arabasının benim amacıyla elan uygun olacağını düşünmüş ve bu konuyu eşimle paylaşmıştım. Oda bana adalet verdi ve puset çağa arabaları amacıyla fiyat araştırması yapmıştı. İnternetten meyilli fiyatlarda satan ancak mağazada online olarak ısmarlama vermişti. Bana söylememişti, ego de kargo gelicek diye evde bekliyordum. Ancak baktım ki balaban ancak paket, kargodan geldiler lakin internetteki siparişi getirmişler, benim amacıyla güzel ancak sürpriz olmuştu. Puset çağa arabaları belli belirsiz ve kullanması ameliye olduğu amacıyla benim içre balaban ancak kolaylık olmuştu. Artık bebeğimle bu arada ahenkli şekilde yürüyüşe çıkabiliyorduk. Doğrusu doğum kilolarını verebilmek amacıyla uzun yürüyüşlere ihtiyacım vardı. Bebeğimle bu arada sisteme oturtturmuştuk, artık değme gün gideceğimiz güzergah belirliydi.


Crystal 211 Lisa Baston Puset Yeşil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder