5 Aralık 2012 Çarşamba

Seksi Giyinmek için Nelere Dikkat Edilmeli



Çekicilik, tanımlanamayan, giyimle sınırlanamayan, kişinin doğasından mevrut ancak olgu..Cazibe ancak bakışta, saçını arkaya savuruşta, yürüyüşte belki de gülüşte saklı...
Cazibeyi sadece kıyafetlerle aksettirmek mümkün değil... Bunu içinizde hissetmeniz ve kendinize olan güveninizle birleştirmeniz gerekiyor.

Uluslarası kitaplara cemaziyelevvel yedi adet giyim stili vardır. Bunlardan biri de seksi kostüm giyimdir. Ama seksi kostüm giyim buyurmak açıkça saçılmış ancak giyim tarzını benimsemek değildir.

Çekiciliğin, dip göğüs dekoltesiyle veya mini etekle sağlandığı ise geniş ancak kanıdır. seksi kostüm      giyimin ve görünmenin ön planda olduğu günümüzde, bu durum ancak nice kadının seksi kostüm olma gerekliliğini gündeme getiriyor. İşte bu noktada modacılar, bu karmaşaya ancak açıklık getirerek "seksi kostüm giyim tarzı, kişilerin karakterlerinde saklıdır. Seksapel, herkeste gayrimümkün ve bu biraz da karizmayla da ilgili birşeydir. Seksapel amacıyla vücudun belli estetik normlarına sahip olması veya açıkça giyinmek de gerekmez. Mahçup görünüş ya da kapalı yağız ancak kıyafetle seksapale vasıl kadınlar vardır. Kendini seksi kostüm anlamak ve bunu dışarıya aksettirmek da aşırı önemlidir" açıklamasını yapıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder