22 Kasım 2012 Perşembe

İkiz Bebek Arabası Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli


2006 yılında ikizlerimi kucağıma aldığımda herkes gibi bende aşırı heyecanlıydım. Herşeyleri olsun on paralık birşeyleri eksik olmasın diyerek düşünüyordum. Bağımlı bunlardan biride ikiz arabasıydı.

Malum ikiz arabaları tek arabalara göre elan pahalıdır. Maddesel durumunuz âlâ değilse adamakıllı ince eleyip sık dokumanız gerekiyor.

Bide insanın aklında hep şu istifham vardır. Acep yanyana olanlardan mı arkalı önlü olanlardan mı alsam?

İkisinide kullanmış biri namına önerilerde bulunabilirim diyerek düşündüm.

Yanyana hasıl ikiz arabalarından almayı düşünüyorsanız ;



Avantajları :



Bebekler yeni doğduysa yanyana olanlar avantajlı oluyor. Yönünü kendinize çevirince ikisinide aynı anda görebiliyor ve müdahele edebiliyorsunuz.


Bebekler 5-6 aylık olmaya başladıktan ahir genelde anneyi göremeyince ağlamaya başlıyor. İkiside aynı anda sizi görünce onlar bahtiyar siz bahtiyar geziyorsunuz.

Bu yanyana hasıl bebek arabalarının port bebeli olanları mevcut. Bebek arabasını aşağıda salıverme imkanınız varsa portbebeyi alıp çıkabiliyorsunuz.


Yanyana hasıl ikiz arabalarının dezavantajları :

Asansöre sığmıyorsunuz. Bence en zoru bu kısmı.

Hadi ben revan merdivenden istidlal diyorsanız üzgünüm onada sığmıyorsunuz :)

İkiz arabası makine bagajınada sığmıyor. Büyük ancak bagaj lazım.

Bebekler yanyana oldukları amacıyla büyüdüklerinde birbirlerini yolabiliyorlar :)



Gelelim arkalı önlü ikiz bebek arabalarına.

Yenidoğan amacıyla dayanıklı uygun bulmadım onları. Öndeki oturma kısmı tam yatmıyor. Bilmiyorum 6 yılda aşırı madde değişmiş olabilir :)

Bebekler ulan noluyo kıvamına gelince önde sen oturcan ben oturcam kavgası yapıyorlar

Yada tam tersi oluyor önde oturan herşey dair üstüne geldiği amacıyla korkup arabaya oturmak istemiyor.

Her ikiz bebek arabası gibi oda bagaja aşırı baskı sığıyor.

Avantajları :

Asansöre sığıyorsunuz.

Yürüyen merdivenede sığıyorsunuz.

Açıp kapaması elan kolay.

Gelelim benim tavsiyeme.. İkiz bebeklere hamile olduğunuzu öğrendi iseniz, makine ahzetmek amacıyla alaminüt etmeyin. Anlaşılan sadece ayrıntılı süre aşılar amacıyla hariç çıkacaksınız. Hem onlara kıyamayacak hemde yorgunluktan ölmek üzere olduğunuz amacıyla canınız onlarla çıkmak istemeyecek. Onların oturmasını bekleyin. Yapabiliyorsanız Makine koltukları elan işinize yarar. Tek başınıza hariç çıkmak amacıyla yanınızda behemehâl biri olmalı. En azından ancak kaç ay bekleyin bebeklerinizi tanıdıktan ahir hakeza ancak şeye karar verin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder